Jakie dokumenty potrzebuję do zgłoszenia szkody AC?
Wystarczy, że posiadasz dowód rejestracyjny pojazdu, aktualną polisę OC/AC, własny dowód osobisty oraz prawo jazdy
Wystarczy, że posiadasz dowód rejestracyjny pojazdu, aktualną polisę OC/AC, własny dowód osobisty oraz prawo jazdy
Potrzebować będziesz dowód rejestracyjny pojazdu, aktualną polisę OC/AC, własny dowód osobisty oraz prawo jazdy oraz oświadczenie sprawcy lub notatkę/nr. sprawy na Policji.
Wystarczy, że przekażesz nam:
1. upoważnienie od właściciela / współwłaściciela pojazdu uszkodzonego
2. KRS firmy
3. Oświadczenie VAT
Wszystkie powyższe dokumenty będziesz mógł wypełnić u nas w biurze.
Wystarczy, że przekażesz nam upoważnienie od właściciela / współwłaściciela pojazdu uszkodzonego. Będziesz mógł je wypełnić u nas w biurze.
Tak samo jak w przypadku pojazdu firmowego, należy jednak dostarczyć zgodę banku / firmy leasingowej przed rozpoczęciem naprawy.
Można dostarczyć również w trakcie naprawy- jednak najpóźniej do momentu odbioru pojazdu z serwisu.
Tak, oferujemy naszym klientom auta zastępcze na technologiczny czas naprawy.
Dotyczy to szkód zarówno AC jak i OC.
Posiadamy własną flotę aut zastępczych renomowanych marek. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce Oferta.
Naszym klientom oferujemy auta zastępcze bezpłatnie- w przypadku gdy dotyczy to szkód AC i OC.
Nie musisz samodzielnie zgłaszać szkody, ponieważ pracownik RG Auto-Serwis zrobi to za Ciebie- dzięki czemu oszczędzasz czas.
Jeśli jednak zgłosiłeś już wcześniej szkodę- to żaden problem! Wystarczy, że przekażesz nam numer szkody, aby otworzyć nowe zlecenie.
Zależy to od kilku czynników, a przede wszystkim uszkodzony od tego czy pojazd uszkodzony nadaje się do naprawy.
Po drugie muszą być dopełnione formalności tzn.: otwarcie zlecenia naprawy, zgłoszenie szkody itp.
Każda taka prośba jest przez nas analizowana osobno.
Nie możemy niestety udostępnić pojazdu zastępczego w przypadku, gdy na pojeździe jest szkoda całkowita.
Naprawy trwają zazwyczaj 3-5 dni roboczych w zależności od rozmiaru szkody.
Nie przejmuj się- jest to normalna sytuacja.
Często zdarza się tak, że po demontażu części są uszkodzenia ukryte (wewnątrz).
W takiej sytuacji wzywamy oględziny dodatkowe, bądź w przypadku samolikwidacji sami wysyłamy zdjęcia do TU.
Po akceptacji dodatkowych oględzin zamawiamy uszkodzone części i dodatkowe likwidujemy szkody.
W przypadku napraw blacharsko lakierniczych Klient otrzymuje gwarancję na wykonane usługi na okres dwóch lat.
Dotyczy to napraw lakierniczych i blacharskich. Co do części użytych w naprawie obowiązuje gwarancja producenta (np. cz. mechaniczne).
Jesteśmy nowocześnie zarządzaną firmą, która stawia na poziom wykonywanych usług.
Działamy profesjonalnie- tak aby Klienci byli fachowo obsłużeni.
Naprawy wykonują wyłącznie doświadczeni blacharze i lakiernicy. Od 15 lat jest to niezmienna grupa pracowników.
W naprawach stosujemy oryginalne materiały.
Nie życzymy Ci tego, ale jeśli dojdzie już do szkody zapraszamy do RG Autoserwis- sam się przekonasz.
Stosujemy materiały lakiernicze najwyższej jakość- materiały firmy Standox.
Materiały te są rekomendowane przez producentów pojazdów taki marek jak. Mercedes, BMW czy Audi.
Jest to czas, jaki pojazd musi przestać w serwisie podczas naprawy.
Jeśli pojazdem, na którym jest szkoda, można się poruszać- najpierw zamawiamy części.
Następnie wydajemy auto zastępcze i realizujemy naprawę.
Termin oględzin zależy od kilku czynników, m.in: czy to warsztat, czy też towarzystwo ubezpieczeniowe wykonuje oględziny.
W pierwszym przypadku oględziny wykonywane są natychmiast.
W drugim zaś, zależy to od trybu pracy danego ubezpieczyciela. Zazwyczaj trwa to od 1-5 dni roboczych od zgłoszenia szkody.